Każde przedszkole lub szkoła może zdecydować, czy wybiera temat szkolenia z dojazdem do placówki czy on-line w formie webinaru organizowanego w czasie rzeczywistym
1. | Metoda globalnego czytania Glenna Domana |
2. | Zabawy z kartami do nauki czytania metodą Domana |
3. | Matematyka intuicyjna |
4. | Zabawy z wykorzystaniem kart do Matematyki intuicyjnej |
5. | Papierowy Teatr Kamishibai |
6. | Odimienna metoda nauki czytania Ireny Majchrzak |
7. | Metoda projektów badawczych |
8. | Bajki terapeutyczne ukojeniem dla dziecka |
9. | Zabawy mające na celu budowanie współpracy w grupie rówieśniczej |
10. | Jak radzić sobie z trudnymi emocjami dzieci? |
11. | Kreatywna matematyka w temacie czterech żywiołów |
12. | Tworzenie gier planszowych i przestrzennych |
13. | Rozbudzić w naszych uczniach kreatywność |
14. | Jak budować i wzmacniać w dziecku poczucie własnej wartości? |
15. | Internet, elektronika, tablety, telefony a zdrowie i emocje dzieci |
16. | Neuropedagogika a neurodydaktyka w przedszkolu i szkole. |
17. | Jak współcześnie budować prawidłowe relacje nauczyciel-uczeń? |
18. | Techniki motywacji uczniów |
19. | Ocenianie jako proces |
20. | Komunikacja interpersonalna między nauczycielem a rodzicem |
21. | Sytuacje stresujące w pracy nauczyciela. Jak sobie z nimi poradzić? |
22. | Wypalenie w zawodzie nauczyciela |
23. | Emisja i higiena głosu nauczyciela |
24. | Jak wypromować placówkę? |
25. | Role w zespole. Jak stworzyć efektywny zespół nauczycieli? |
26. | Rozwój kompetencji kluczowych w procesie edukacji |
27. | Jak pomóc dziecku oswoić złość, aby wesprzeć jego rozwój emocjonalno-społeczny? |
28. | Plany aktywności w edukacji dzieci ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi |
29. | Profilaktyka logopedyczna w przedszkolu |
30. | Jak wspierać samodzielność dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu? |
31. | Jak skutecznie zadbać o komfort dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi? Dostosowywanie otoczenia do potrzeb i możliwości dziecka |
32. | Praktyczne wskazówki do tworzenia dokumentacji ucznia z orzeczeniem – IPET i WOPFU |
33. | Praktyczne wskazówki do pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu w placówce ogólnodostępnej |
34. | Jak wspierać rozwój relacji i zabawy u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu? |
35. | Zabawy stymulujące dziecięce zmysły |
36. | Wsparcie rozwoju emocjonalno-społecznego dzieci ze spektrum autyzmu |
37. | Praca z zachowaniami trudnymi uczniów ze spektrum autyzmu. Schemat A>B>C |
38. | Komunikacja z rodzicami dzieci ze spektrum autyzmu |
39. | Aktualności Prawa Oświatowego dla nauczycieli |
40. | Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym |
41. | Rewalidacja – jak pracować z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi? |
42. | Zaburzenia sensoryczne – jak rozpoznawać i jak pomóc dziecku z zaburzeniami sensorycznymi? |
43. | Metody aktywizujące w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
44. | Rozwój mowy dziecka – norma a zaburzenie |
45. | Elementy terapii integracji sensorycznej w pracy nauczyciela edukacji przedszkolnej |
46. | Uczeń z ADHD |
47. | Gry i zabawy rozwijające mototrykę małą |
48. | Jak rozpoznać dziecko wysoko wrażliwe i jaką formę pomocy mu udzielić? |
49. | Wsparcie dziecka wysoko wrażliwego w kształtowaniu relacji rówieśniczych i w radzeniu sobie z emocjami |
50. | Współpraca przedszkola i szkoły z rodzicami dziecka wysoko wrażliwego |
51. | Pomysły na własnoręcznie wykonane pomoce do zajęć sensorycznych |
52. | Aspekt prawny organizacji zajęć wspierających rozwój emocjonalno – społecznych dzieci w placówce ogólnodostępnej |
53. | Rozwój emocjonalno-społeczny uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi |
54. | Uczeń zdolny w świetle przepisów o pomocy psychologiczno–pedagogicznej |
55. | Jak planować i indywidualizować pracę z uczniem zdolnym? |
56. | Praca z zachowaniami trudnymi uczniów ze spektrum autyzmu. Schemat A>B>C |
57. | Wiosenne zabawy plastyczne |
58. | Letnie zabawy plastyczne |
59. | Jesienne zabawy plastyczne |
60. | Zimowe zabawy plastyczne |
61. | Zabawy ruchowe na cztery pory roku |
62. | Zabawy logopedyczne |
63. | Rola nauczyciela współorganizującego proces kształcenia w placówkach ogólnodostępnych |
64. | Dokumenty obowiązujące nauczycieli w pracy z uczniem posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego |
65. | Jak pomóc dziecku zaadaptować się w przedszkolu? Wskazówki pomocne nauczycielom i rodzicom |
66. | Adaptacja dzieci w placówkach edukacyjnych. Pomysły dla nauczycieli na organizację dni adaptacyjnych oraz pierwszych tygodni w placówce |
67. | Dostosowywanie wymagań edukacyjnych dla uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi |
68. | Jak nauczyć dzieci aktywnego słuchania? |
69. | Jak analizować orzeczenia i opinie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi? |
70. | Ćwiczenia, zabawy i techniki pomagające dzieciom oswoić i rozładować złość |
71. | Ćwiczenia i zabawy pomagające dzieciom poradzić sobie z lękiem |
72. | Sposoby na skupienie dziecięcej uwagi |
73. | Jak pracować z dzieckiem poszukującym wrażeń sensorycznych? |
74. | Jak wspierać dziecko w rozumieniu i okazywaniu empatii? |
75. | Dziewczęta w spektrum autyzmu |
76. | Skąd bierze się agresja u dzieci i jak sobie z nią poradzić? |
77. | Praktyczne wskazówki do pracy z uczniami ze SPE |
78. | IPET i WOPFU ucznia ze spektrum autyzmu |
79. | Funkcjonowanie dzieci w spektrum autyzmu wśród rówieśników |
80. | Ćwiczenia usprawniające równolegle wszystkie zmysły |
81. | Zaburzenia rozwojowe u dzieci |
82. | Ćwiczenia pomagające dzieciom podejmowanie codziennych decyzji |
83. | Relaksacja i ćwiczenia wyciszające dla uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi |
84. | Ćwiczenia i zabawy, pomagające uczniom zrozumieć czym jest motywacja i jak ją w sobie rozbudzić |
85. | Pozytywna dyscyplina w komunikacji między nauczycielami |
86. | TIK w edukacji |
87. | Jak wykorzystywać sztuczną inteligencję (AI) w edukacji? |
1. | Papierowy Teatr Kamishibai |
2. | Metoda projektów badawczych |
3. | Bajki terapeutyczne ukojeniem dla dziecka |
4. | Zabawy mające na celu budowanie współpracy w grupie rówieśniczej |
5. | Jak radzić sobie z trudnymi emocjami dzieci? |
6. | Kreatywna matematyka w temacie czterech żywiołów |
7. | Tworzenie gier planszowych i przestrzennych |
8. | Rozbudzić w naszych uczniach kreatywność |
9. | Nauczyciel z klasą. Pomysły na godzinę wychowawczą |
10. | Jak budować i wzmacniać w dziecku poczucie własnej wartości? |
11. | Internet, elektronika, tablety, telefony a zdrowie i emocje dzieci |
12. | Neuropedagogika a neurodydaktyka w przedszkolu i szkole. |
13. | Jak współcześnie budować prawidłowe relacje nauczyciel-uczeń? |
14. | Techniki motywacji uczniów |
15. | Ocenianie jako proces |
16. | Komunikacja interpersonalna między nauczycielem a rodzicem |
17. | Sytuacje stresujące w pracy nauczyciela. Jak sobie z nimi poradzić? |
18. | Wypalenie w zawodzie nauczyciela |
19. | Emisja i higiena głosu nauczyciela |
20. | Jak wypromować placówkę? |
21. | Role w zespole. Jak stworzyć efektywny zespół nauczycieli? |
22. | Rozwój kompetencji kluczowych w procesie edukacji |
23. | Jak pomóc dziecku oswoić złość, aby wesprzeć jego rozwój emocjonalno-społeczny? |
24. | Dokuczanie, zaczepianie, wyśmiewanie, zastraszanie wśród uczniów. Pomocne dla nauczycieli zasady postępowania |
25. | Plany aktywności w edukacji dzieci ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi |
26. | Jak wspierać samodzielność dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu? |
27. | Jak skutecznie zadbać o komfort dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi? Dostosowywanie otoczenia do potrzeb i możliwości dziecka |
28. | Organizacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole |
29. | Praktyczne wskazówki do tworzenia dokumentacji ucznia z orzeczeniem – IPET i WOPFU |
30. | Praktyczne wskazówki do pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu w placówce ogólnodostępnej |
31. | Jak wspierać rozwój relacji i zabawy u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu? |
32. | Jak zapobiegać przemocy rówieśniczej w szkole? |
33. | Zabawy stymulujące dziecięce zmysły |
34. | Uczeń z trudnościami w czytaniu (dysleksja) |
35. | Uczeń z trudnościami w pisaniu (dysortografia, dysgrafia) |
36. | Uczeń z trudnościami w uczeniu się matematyki (dyskalkulia) |
37. | Wsparcie rozwoju emocjonalno-społecznego dzieci ze spektrum autyzmu |
38. | Praca z zachowaniami trudnymi uczniów ze spektrum autyzmu. Schemat A>B>C |
39. | Komunikacja z rodzicami dzieci ze spektrum autyzmu |
40. | Aktualności Prawa Oświatowego dla nauczycieli |
41. | Rewalidacja – jak pracować z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi? |
42. | Metody aktywizujące w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
43. | Elementy terapii integracji sensorycznej w pracy nauczyciela edukacji przedszkolnej |
44. | Uczeń z ADHD |
45. | Jak rozpoznać dziecko wysoko wrażliwe i jaką formę pomocy mu udzielić? |
46. | Wsparcie dziecka wysoko wrażliwego w kształtowaniu relacji rówieśniczych i w radzeniu sobie z emocjami |
47. | Współpraca przedszkola i szkoły z rodzicami dziecka wysoko wrażliwego |
48. | Aspekt prawny organizacji zajęć wspierających rozwój emocjonalno – społecznych dzieci w placówce ogólnodostępnej |
49. | Rozwój emocjonalno-społeczny uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi |
50. | Mnemotechniki, dzięki którym uczniowie szybciej zapamiętują i uczą się |
51. | Uczeń zdolny w świetle przepisów o pomocy psychologiczno–pedagogicznej |
52. | Jak planować i indywidualizować pracę z uczniem zdolnym? |
53. | Praca z zachowaniami trudnymi uczniów ze spektrum autyzmu. Schemat A>B>C |
54. | Wiosenne zabawy plastyczne |
55. | Letnie zabawy plastyczne |
56. | Jesienne zabawy plastyczne |
57. | Zimowe zabawy plastyczne |
58. | Zabawy ruchowe na cztery pory roku |
59. | Rola nauczyciela współorganizującego proces kształcenia w placówkach ogólnodostępnych |
60. | Dokumenty obowiązujące nauczycieli w pracy z uczniem posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego |
61. | Dostosowywanie wymagań edukacyjnych dla uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi |
62. | Jak nauczyć dzieci aktywnego słuchania? |
63. | Jak analizować orzeczenia i opinie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi? |
64. | Ćwiczenia, zabawy i techniki pomagające dzieciom oswoić i rozładować złość |
65. | Ćwiczenia i zabawy pomagające dzieciom poradzić sobie z lękiem |
66. | Sposoby na skupienie dziecięcej uwagi |
67. | Jak wspierać dziecko w rozumieniu i okazywaniu empatii? |
68. | Dziewczęta w spektrum autyzmu |
69. | Skąd bierze się agresja u dzieci i jak sobie z nią poradzić? |
70. | Uczniowie zagrożeni niedostosowaniem społecznym oraz niedostosowani społecznie – przyczyny, objawy i formy pomocy w szkole |
71. | Praktyczne wskazówki do pracy z uczniami ze SPE |
72. | IPET i WOPFU ucznia ze spektrum autyzmu |
73. | Funkcjonowanie dzieci w spektrum autyzmu wśród rówieśników |
74. | Ćwiczenia usprawniające równolegle wszystkie zmysły |
75. | Ćwiczenia pomagające dzieciom podejmowanie codziennych decyzji |
76. | Relaksacja i ćwiczenia wyciszające dla uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi |
77. | Ćwiczenia i zabawy, pomagające uczniom zrozumieć czym jest motywacja i jak ją w sobie rozbudzić |
78. | Pozytywna dyscyplina w komunikacji między nauczycielami |
79. | TIK w edukacji |
80. | Jak wykorzystywać sztuczną inteligencję (AI) w edukacji? |
TEMAT | PRIORYTET | |
1. | Gry i zabawy rozwijające sprawność fizyczną uczniów klas młodszych | I |
2. | Kształtowanie wśród uczniów zachowań prozdrowotnych – przykłady działań, które mogą realizować nauczyciele wspólnie z uczniami | I |
3. | Jak kształtować rozwój społeczny i moralny uczniów? | II |
4. | Jak radzić sobie z trudnymi emocjami dzieci? | III |
5. | Jak budować i wzmacniać w dziecku poczucie własnej wartości? | III |
6. | Internet, elektronika, tablety, telefony a zdrowie i emocje dzieci | III |
7. | Jak pomóc dziecku oswoić złość, aby wesprzeć jego rozwój emocjonalno-społeczny? | III |
8. | Dokuczanie, zaczepianie, wyśmiewanie, zastraszanie wśród uczniów. Pomocne dla nauczycieli zasady postępowania | III |
9. | Plany aktywności w edukacji dzieci ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi | III |
10. | Jak wspierać samodzielność dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu? | III |
11. | Jak skutecznie zadbać o komfort dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi? Dostosowywanie otoczenia do potrzeb i możliwości dziecka | III |
12. | Organizacja pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole | III |
13. | Praktyczne wskazówki do pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu w placówce ogólnodostępnej | III |
14. | Jak zapobiegać przemocy i cyberprzemocy rówieśniczej w szkole? | III i IV |
15. | Wsparcie rozwoju emocjonalno-społecznego dzieci ze spektrum autyzmu | III |
16. | Praca z zachowaniami trudnymi uczniów ze spektrum autyzmu. Schemat A>B>C | III |
17. | Metody aktywizujące w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi | III |
18. | Jak rozpoznać dziecko wysoko wrażliwe i jaką formę pomocy mu udzielić? | III |
19. | Wsparcie dziecka wysoko wrażliwego w kształtowaniu relacji rówieśniczych i w radzeniu sobie z emocjami | III |
20. | Współpraca przedszkola i szkoły z rodzicami dziecka wysoko wrażliwego | III |
21. | Rozwój emocjonalno-społeczny uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi | III |
22. | Dostosowywanie wymagań edukacyjnych dla uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi | III |
23. | Jak nauczyć dzieci aktywnego słuchania? | III |
24. | Ćwiczenia, zabawy i techniki pomagające dzieciom oswoić i rozładować złość | III |
25. | Ćwiczenia i zabawy pomagające dzieciom poradzić sobie z lękiem | III |
26. | Jak wspierać dziecko w rozumieniu i okazywaniu empatii? | III |
27. | Dziewczęta w spektrum autyzmu | III |
28. | Skąd bierze się agresja u dzieci i jak sobie z nią poradzić? | III |
29. | Praktyczne wskazówki do pracy z uczniami ze SPE | III |
30. | Funkcjonowanie dzieci w spektrum autyzmu wśród rówieśników | III |
31. | Zaburzenia rozwojowe u dzieci | III |
32. | Ćwiczenia pomagające dzieciom podejmowanie codziennych decyzji | III |
33. | Relaksacja i ćwiczenia wyciszające dla uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi | III |
34. | Ćwiczenia i zabawy, pomagające uczniom zrozumieć czym jest motywacja i jak ją w sobie rozbudzić | III |
35. | Uczeń w spektrum autyzmu w szkole – potrzeby ucznia i skuteczne działania nauczycieli | III |
36. | Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole – zasady włączania do grupy rówieśników i tworzenia warunków sprzyjających edukacji | III |
37. | Komunikacja z uczniami oparta na empatii – jak wspierać uczniów w wyrażaniu trudnych emocji? | III |
38. | Atmosfera klasy i szkoły sprzyjająca realizacji koncepcji nauczania w edukacji włączającej | III |
39. | Praca z uczniami w klasie zróżnicowanej | III |
40. | Współpraca z rodzicami uczniów w edukacji włączającej | III |
41. | Jak rozmawiać z uczniami o niepełnosprawności? | III |
42. | Jak rozwijać wśród uczniów empatię i wrażliwość na potrzeby uczniów ze SPE? | III |
43. | Praca z uczniem z niepełnosprawnościa w klasie ogólnodostepnej. | III |
44. | Edukacja włączająca i jej główne założenia | III |
45. | Nauczanie matematyki uczniów ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi | III i V |
46. | TIK w edukacji | IV |
47. | Jak wykorzystywać sztuczną inteligencję (AI) w edukacji? | IV |
48. | Matematyka intuicyjna | V |
49. | Zabawy z wykorzystaniem kart do Matematyki intuicyjnej | V |
50. | Metoda projektów badawczych | V |
51. | Kreatywna matematyka w temacie czterech żywiołów | V |
52. | Tworzenie gier planszowych i przestrzennych | V |
53. | Uczeń z trudnościami w uczeniu się matematyki (dyskalkulia) | V |
54. | Jak wykorzystać zasoby cyfrowe w nauce matematyki podczas zajęć edukacji wczesnoszkolnej? | V |
55. | Jak rozwijać zainteresowania matematyczne wśród uczniów edukacji wczesnoszkolnej? | V |
56. | Edukacja ucznia z doświadczeniem migracyjnym – formy i metody pracy | VII |
Powyższa kwota jest kwotą brutto dla grupy do 30 osób; powyżej 30 osób + 50zł/os.
Powyższa kwota jest kwotą brutto dla grupy do 30 osób; powyżej 30 osób + 50zł/os.
Powyższa kwota jest kwotą brutto dla grupy do 30 osób; powyżej 30 osób + 50zł/os.