Czy pracujesz z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi i szukasz skutecznych narzędzi komunikacji?
Chcesz poszerzyć swoje umiejętności i pomóc dzieciom wyrazić swoje potrzeby i emocje?
Alternatywna komunikacja to grupa metod, które umożliwiają osobom niemówiącym lub mówiącym w ograniczonym stopniu porozumiewać się z otoczeniem. Polega na używaniu w komunikacji znaków opierających się na gestach, obrazach, symbolach, przedmiotach.
Czy chciał(a)byś zdobyć głębsze zrozumienie procesów komunikacji oraz odkryć skuteczne alternatywne metody komunikacji?
Nasz kurs online jest stworzony dla Ciebie!
W kursie on-line „Alternatywne metody komunikacji jako wsparcie w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi” poznasz różne alternatywne metody komunikacji, takie jak język migowy, systemy komunikacji wspomaganej i alternatywnej (AAC), aplikacje komunikacyjne i wiele innych. Będziesz w stanie wybrać odpowiednie narzędzia dla konkretnych sytuacji.
Program kursu on-line:
1. Trudności w rozwoju komunikacji.
2. Wybrane alternatywne metody komunikacji.
3. Jak, kiedy i jakie alternatywne metody komunikacji wprowadzać?
Dzięki kursowi on-line osiągniesz cele:
- uświadomisz sobie cztery główne cele tego, po co się komunikujemy;
- poznasz możliwe trudności w rozwoju komunikacji dzieci;
- dowiesz się, jak ocenić rozwój i możliwości wpierania komunikacji;
- dowiesz się na co zwracać uwagę, wprowadzając alternatywne metody komunikacji.
W kursie on-line otrzymasz:
- film szkoleniowy w wymiarze 1 godziny zegarowej;
- prezentację multimedialną;
- IMIENNE ZAŚWIADCZENIE O UCZESTNICTWIE W SZKOLENIU w wersji elektronicznej.
Dostęp do kursu jest nielimitowany, co oznacza, że z materiałów można korzystać wielokrotnie w dowolnym czasie.
Istnieje możliwość dobrania do kursu drukowanego zaświadczenia, które przesyłane jest pocztą na wskazany w zamówieniu adres.
Autorka kursu on-line: mgr Agnieszka Setnikowska
Agnieszka Setnikowska na co dzień zajmuje się terapią osób z różnego typu niepełnosprawnościami oraz wsparciem ich rodzin w opolskim Centrum Rehabilitacji dla Dzieci. Z wykształcenia jest pedagogiem specjalnym i nauczycielem wychowania przedszkolnego. Doświadczenie w pracy zdobywała w opolskich poradniach i fundacjach, zajmujących się terapią i diagnostyką osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Wiedzę i umiejętności doskonaliła pracując również jako asystent ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi zarówno w szkole, jak i w przedszkolu. Z zamiłowania i pasji terapeutka, wdrażająca w swoją pracę filozofię pedagogiki Montessori.