Kurs on-line skierowany jest do nauczycieli i rodziców dzieci z trudnościami w uczeniu się matematyki.
Program kursu on-line:
1. Czym są trudności w uczeniu się matematyki?
• Definicja dyskalkulii.
• Kryteria diagnostyczne – najnowsze spojrzenie.
• Diagnoza w poradni psychologiczno – pedagogicznej.
2. Przyczyny dyskalkulii.
3. Objawy dyskalkulii.
4. Trudności występujące u ucznia z dyskalkulią.
5. Praca z uczniem z dyskalkulią – metody, formy, wskazówki dla nauczycieli.
6. Praktyczne wskazówki dla rodziców – jak wspierać dziecko z dyskalkulią?
7. Uczeń z dyskalkulią – dostosowania na egzaminie ósmoklasisty.
CELE
Po szkoleniu uczestnicy:
• wiedzą czym są trudności w uczeniu się matematyki;
• znają definicję dyskalkulii oraz kryteria diagnostyczne;
• znają przyczyny dyskalkulii;
• potrafią rozpoznać objawy dyskalkulii;
• rozpoznają trudności występujące u ucznia z dyskalkulią;
• wiedzą jak pracować z uczniem z dyskalkulią;
• wiedzą jak wspierać dziecko z dyskalkulią jako rodzic;
• znają możliwe dostosowania na egzaminie ósmoklasisty dla uczniów z dyskalkulią.
W kursie on-line otrzymujecie:
- film z nagraniem webinaru w wymiarze 1 godziny zegarowej;
- prezentację multimedialną;
- IMIENNE ZAŚWIADCZENIE O UCZESTNICTWIE W SZKOLENIU w wersji elektronicznej.
Dostęp do kursu jest nielimitowany, co oznacza, że z materiałów można korzystać wielokrotnie w dowolnym czasie.