Czy jesteś nauczycielem, terapeutą lub opiekunem, który pragnie lepiej zrozumieć i wspierać dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w środowisku grupowym? Nasz kurs on-line “Prowadzenie zajęć grupowych dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu” został stworzony specjalnie dla Ciebie!
W kursie dowiesz się od praktyka, jak organizować zajęcia grupowe dla dzieci w spektrum oraz nauczysz się, w jaki sposób efektywnie rozwijać w czasie tych zajęć umiejętności społeczne Twoich uczniów!
- Organizacja zajęć grupowych: Dowiesz się, jak skutecznie planować i prowadzić zajęcia grupowe dostosowane do potrzeb dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Poznasz różnorodne techniki i metody, które pomogą w stworzeniu struktur zajęć sprzyjających aktywności i zaangażowaniu każdego dziecka.
- Rozwijanie umiejętności społecznych: Nauczysz się, jak poprzez zajęcia grupowe rozwijać umiejętności społeczne dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Zrozumiesz, jak wspierać budowanie relacji, komunikację oraz współpracę w grupie, co jest kluczowe dla ich dalszego rozwoju.
Program szkolenia:
– Cele pracy w grupie.
– Organizacja zajęć grupowych dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
– Rozwijanie umiejętności społecznych podczas zajęć grupowych.
W kursie on-line otrzymasz:
- film z nagraniem webinaru w wymiarze 1 godziny zegarowej;
- prezentację multimedialną;
- IMIENNE ZAŚWIADCZENIE O UCZESTNICTWIE W SZKOLENIU w wersji elektronicznej.
Dostęp do kursu jest nielimitowany, co oznacza, że z materiałów można korzystać wielokrotnie w dowolnym czasie.
Istnieje możliwość dobrania do kursu drukowanego zaświadczenia, które przesyłane jest pocztą na wskazany w zamówieniu adres.
Autorka kursu on-line: mgr Agnieszka Setnikowska
Agnieszka Setnikowska na co dzień zajmuje się terapią osób z różnego typu niepełnosprawnościami oraz wsparciem ich rodzin w opolskim Centrum Rehabilitacji dla Dzieci. Z wykształcenia jest pedagogiem specjalnym i nauczycielem wychowania przedszkolnego. Doświadczenie w pracy zdobywała w opolskich poradniach i fundacjach, zajmujących się terapią i diagnostyką osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Wiedzę i umiejętności doskonaliła pracując również jako asystent ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi zarówno w szkole, jak i w przedszkolu. Z zamiłowania i pasji terapeutka, wdrażająca w swoją pracę filozofię pedagogiki Montessori.