Kurs on-line „Jak pomóc dziecku z zaburzeniami lękowymi?” jest dedykowany rodzicom, opiekunom, nauczycielom, pedagogom, psychologom, specjalistom.
Zaburzenia lękowe u dzieci są coraz bardziej powszechne, dlatego istotne jest zrozumienie mechanizmów tych zaburzeń oraz nauka skutecznych strategii pomocy.
Program:
1. Czym są zaburzenia lękowe?
2. Aspekty lęku.
3. Rodzaje i objawy zaburzeń lękowych.
4. Dziecko po przebytym stresie.
5. U kogo dziecko może uzyskać pomoc?
6. Postępowanie z dziećmi z zaburzeniami lękowymi – wskazówki.
W kursie on-line otrzymasz:
- film szkoleniowy w wymiarze 1 godziny zegarowej;
- prezentację multimedialną;
- IMIENNE ZAŚWIADCZENIE O UCZESTNICTWIE W SZKOLENIU w wersji elektronicznej.
Po szkoleniu uczestnicy:
• wiedzą czym są zaburzenia lękowe i jakie są jego aspekty;
• znają rodzaje zaburzeń lękowych;
• potrafią rozpoznać objawy wybranych zaburzeń lękowych;
• potrafią określić wydarzenia o charakterze stresora i charakterze traumatycznym;
• wiedzą u kogo dziecko może uzyskać pomoc;
• znają wskazówki postępowania z dziećmi z zaburzeniami lękowymi.
Korzyści z uczestnictwa w kursie:
Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę, która pozwoli im lepiej zrozumieć świat emocji dziecka z zaburzeniami lękowymi. Ponadto, kurs dostarczy narzędzi do skutecznego wsparcia oraz pokaże, jak budować zdrowe relacje emocjonalne, stymulujące rozwój dziecka.
Dostęp do kursu jest nielimitowany, co oznacza, że z materiałów można korzystać wielokrotnie w dowolnym czasie.
Autorka kursu on-line: mgr Weronika Kmieciak
Weronika Kmieciak z wykształcenia jest pedagogiem, pedagogiem specjalnym, katechetą, terapeutą zajęciowym. Pracuje w szkole podstawowej, gdzie uczy religii, jest pedagogiem szkolnym oraz prowadzi zajęcia z doradztwa zawodowego. Sprawuje opiekę nad Samorządem Szkolnym oraz Szkolnym Kołem PCK. Nieustannie poszukuje nowych rozwiązań, wyzwań i możliwości ciągłego rozwoju. W pracy z uczniami wykorzystuje swoją pasję do muzyki, fotografii oraz zainteresowanie TIK.
Doświadczenie zawodowe zdobywała jako wychowawca w świetlicach środowiskowych oraz nauczyciel wspomagający ucznia z autyzmem. Od wielu lat jest kierownikiem różnych form wypoczynku (kolonie, obozy), co sprawia jej wiele radości i satysfakcji oraz pozwala budować relacje z dziećmi i młodzieżą. W obszarze jej zainteresowań naukowych leży teologia, poradnictwo, psychopedagogika, coaching.